LISA DMS
Document Management Systeem dat je verlost van administratieve rompslomp
Is er een audit op komst? Of heeft een interne dienst bepaalde documenten nodig? Met het LISA Document Management Systeem verzamel je ze in een handomdraai! Van procedures tot contracten en van levernota’s tot facturen … met LISA DMS haal je documenten snel op, over verschillende afdelingen heen.
Met het Document Management Systeem bespaar je veel tijd. Zoek je bijvoorbeeld een factuur, dan vind je ook de bijhorende leveringsnota’s en bestelbonnen. Toch nog een extra document toevoegen? Dat kan heel eenvoudig. Bye bye, administratieve last!
Facturen uiterst vlot verwerken
Het LISA Document Management Systeem assisteert je ook bij het verwerken van facturen. Papieren facturen kan je makkelijk scannen, digitale facturen worden onmiddellijk ingelezen en verwerkt. Wanneer je vooraf de factuurhoofding hebt geregistreerd, wordt deze automatisch gekoppeld aan de juiste leverancier in LISA Financieel. Dit gebeurt via Optical Character Recognition en een externe koppeling met partners zoals Recomatics, Arco, DIAS, Scansys, Breex, …
Facturen laten goedkeuren voor betaling? Per leverancier of leveranciersgroep bepaal je een flow van goedkeurders. Alle goedkeurders krijgen automatische alerts in hun mailbox voor te controleren facturen. Bovendien hoeven zij geen LISA-gebruiker te zijn en kunnen ze via een webapp de facturen visualiseren en goedkeuren. Handig toch?!