Support

Extended Support, noodzakelijke interventie nodig buiten de kantooruren?

Support buiten de kantooruren en in het weekend is mogelijk met een Extended Support-contract. Met dit contract kan je, buiten de reguliere kantooruren, ook (enkel telefonisch) beroep doen op de CCE-Extended Support Dienst.

De aangeboden extended service/support betreft enkel de infrastructuur en EDI, niet de functionaliteit van de LISA ERP-applicatie als dusdanig en enkel op de door CCE en/of Alfa Informatic geleverde en geïnstalleerde IT-infrastructuur.

Service Cover Time kan omschreven worden als de specificaties van beschikbaarheid.

Standaard Service Cover Time = tijdens de reguliere kantooruren

  • Alle weekdagen van maandag tot en met donderdag 8:15 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 en op vrijdag van 8:15 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:15.

Extended Service Cover Time = buiten de reguliere kantooruren

  • Is de uitbreiding van de Standaard Service Cover Time naar de Extended Service Cover Time, zijnde van zondagavond 18:00 tot zaterdagavond 18:00, 24:00 op 24:00. Feestdagen en zondagen vallen buiten de Extended Service Cover Time.

"I slept and dreamt that life was joy. I awoke and saw that life was service. I acted and behold, service was joy."

- Rabindranath Tagore -